« powrót - Baza wiedzy

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy mój komentarz może zostać usunięty?
  2. Moja firma otrzymała negatywną opinię. Jak mogę ją usunąć?
  3. Czy jako właściciel firmy mogę prosić o napisanie opinii o wykonanej usłudze?
  4. Jestem właścicielem firmy i nie chcę, aby dane mojego zakładu były publikowane na DobryRemont.pl - czy mogę je usunąć z serwisu?
  5. Czy mogę otrzymać dane osoby wystawiającej komentarz?
  6. Nazwa mojej firmy została błędnie zapisana. Dlaczego tak się stało?
  7. Czy mogę poprawić dane kontaktowe i adresowe swojej firmy?
  8. Zamknąłem swoją firmę i chciałbym usunąć ją z portalu. Jak to zrobić?
  9. Jak zamówić Pakiet Promujący?


Odpowiedzi

  1. Czy mój komentarz może zostać usunięty?

    Tak, komentarz może zostać usunięty z kilku powodów:

    • nie opisuje w sposób wystarczający wykonanej usługi,
    • składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych,
    • nie został potwierdzony po przesłaniu wezwania.
  2. Moja firma otrzymał negatywną opinię. Jak mogę ją usunąć?

    Z zasady nie ingerujemy w treść komentarzy które są opiniami dodanymi przez naszych użytkowników. W wyjątkowych sytuacjach komentarz może zostać usunięty jeśli:

    • jest zbyt ogólny,
    • składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych,
    • nie został potwierdzony po przesłaniu wezwaniu.

    W takim przypadku prosimy o kontakt przez formularz opisując sytuację i podając link do wizytówki firmy.

  3. Czy jako właściciel firmy mogę prosić o napisanie opinii o wykonanej usłudze?

    Oczywiście że tak. Możesz poprosić klienta o dodanie swojej opinii na DobryRemont.pl. Możesz też zamieścić nasz widget na stronie internetowej swojej firmy.

  4. Jestem właścicielem firmy i nie chcę, aby dane mojej firmy były publikowane na DobryRemont.pl - czy mogę je usunąć z portalu?

    Dane publikowane w serwisie DobryRemont.pl są powszechnie dostępne i nie są objęte ochroną danych osobowych mogą więc być publikowane na naszej stronie.

  5. Czy mogę otrzymać dane osoby wystawiającej komentarz?

    Dane osobowe użytkowników udostępniamy wyłącznie na wniosek uprawionych organów np. prokuratury czy policji.

  6. Nazwa mojej firmy została błędnie zapisana. Dlaczego tak się stało?

    Nazwy firm są często pisane przez klientów i czasem są nieprawidłowo zapisane. W takim przypadku moderator może zmienić nazwę firmy. Moderator może również zmienić nazwę firmy jeśli zawiera ona niedopuszczalne znaki, np. @, #, $, %, ^, &, *,” itp oraz jeśli widnieje w niej numer telefonu. W nazwie nie należy umieszczać adresu, powinien on zostać podany w danych adresowych firmy.

  7. Czy mogę poprawić dane kontaktowe i adresowe swojej firmy?

    Oczywiście, wystarczy że połączysz swój adres email z wizytówką firmy. W tym celu napisz do nas przez formularz kontaktowy, podając adres email, który ma zostać podpięty do wizytówki.

  8. Zamknąłem swoją firmę i chciałbym usunąć ją z portalu. Jak to zrobić?

    Serwis DobryRemont.pl nie usuwa wizytówek zlikwidowanych firm, a jedynie oznacza je jako zamknięte. O likwidacji firmy poinformuj nas przez formularz kontaktowy.

  9. Jak zamówić Pakiet Promujący?

    Po prostu zaloguj się na swoje konto i wybierz opcję WYRÓŻNIJ. Jeśli nie masz konta właściciela warsztatu, możesz je założyć tutaj.

    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt przez nasz formularz kontaktowy.

Potrzebujesz pomocy?

  +48 783 022 768

  kontakt@dobryremont.pl

  skontaktuj się z nami

lub zostaw swoje dane, a oddzwonimy