« powrót

Wizerunek firmy w Internecie

Wizerunek firmy w Internecie

Internet - odwiedzany nawet częściej, niż prawdziwy świat. W internecie są również Twoi przyszli klienci, którzy szukają sprawdzonych informacji na temat Twojej firmy.

Jednym ze źródeł informacji jest serwis DobryRemont.pl, w którym można zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy. Jak to zrobić?


Wykorzystaj wizytówkę

Wizytówka w naszym serwisie daje duże możliwości prezentacji swojej oferty. Najważniejsze z nich to:

  • opis: krótki i zachęcający, będzie świetnie jeżeli zaoferujesz w nim promocję dla nowych klientów,
  • logo: to znak rozpoznawczy Twojej firmy, postaraj się, żeby logo było proste i łatwe do odróżnienia
  • zdjęcia realizacji: potwierdzają, że firma rzeczywiście istnieje, klienci chętniej skorzystają z oferty fachowca ze zdjęciami
  • cennik: pełny cennik oszczędzi Tobie pytań ze strony klientów

Odpowiadaj na opinie

W czasach internetu opinie są niezwykle istotne, mogą równie skutecznie zachęcić jak i zniechęcić do odwiedzenia warsztatu. Odpowiadaj na każdy rodzaj opinii - dziękuj za pozytywne i zapraszaj ponownie. Do negatywnych staraj się podchodzić bez emocji, wyjaśniając rzeczowo sprawę. Pozwól czytającemu ocenić sytuację.


Staraj się o opinie

Usługa zakończona i właśnie dziękujesz klientowi za współpracę? - to świetna okazja, żeby przypomnieć mu o wystawieniu opinii, np. na DobryRemont.pl? Każda pozytywna opinia to szansa na zdobycie kolejnego nowego klienta.

Potrzebujesz pomocy?

  +48 783 022 768

  kontakt@dobryremont.pl

  skontaktuj się z nami

lub zostaw swoje dane, a oddzwonimy